torsdag den 21. februar 2008

Forberedelse part 2

Okay, sådan et oplæg er ikke helt let at skrive, når man opdager, at man ikke er så pisseklog, som man gik og troede.

Jeg forbereder nu et oplæg, hvor jeg prøver
a) at forklare det, jeg påstår i min artikel og
b) på en pæn måde at sige, at det mener jeg altså ikke mere

-uden at virke som en idiot, vel at mærke.

Og nu er der sikkert nogen, der siger "jamen, det er da totalt ok at lære noget nyt, og hvor er det stort af dig at indrømme det overfor en sal af internationale topforskere".

Til jer vil jeg bare sige "disse mennesker viger ikke tilbage fra at få folk til at græde på talerstolen, jeg har SET det".

At blive overhældt med friskpresset babyblod og smidt i piranha-tønden er sandsynligvis mindre ubehageligt, end at stå foran sådan en flok selvfede han-abeforskere, der lugter angst.

Måske skulle man bare knalde en Muhammed-tegning på i starten for at aflede opmærksomheden fra de sølle forskningsfakta...

Ingen kommentarer: