søndag den 24. februar 2008

The caped canine crusader

'Underdog: The Caped Canine Crusader'

Hvem fanden er det, der vælger hvilke film, der skal vises på de lange strækninger?
Er det et job, der kræver NOGEN filmkundskaber what so ever?

Jeez.

Kudos til Virgin Atlantic for at ha den mest humoristiske sikkerhedsvideo ever. Den er fyldt m rocker dudes, pimps og onde mødre, der bestemt ikke monterer iltmasken på junior særligt moderligt. Første gang jeg har vist opmærksomhed til en sikkerhedsvideo. Og faktisk kan huske noget.

Ankom til Cape Town med håbet om, at jeg ville blive modtaget af en sort fyr i bananskørt m et skilt, hvor der stod 'Ms Nørgaard' på. Tanken havde faktisk hold mig oppe hele natten fordi jeg ikke ku bestemme mig til om jeg bedst ku lide scenariet, hvor modtagelseskomiteen lignede de indfødte fra 'Tintin i Congo' eller fra den Splint & Co, hvor de vasker møg af pygmæer i mønstre.

Og så ku jeg slet ikke finde min komité, men måtte få den efterlyst, hvilket jo ødelægger hele aristokratifølelsen.

Det hjalp lidt, at der er tre uniformerede mænd til at passe hotellets tre elevatorer [fordi fine damer som mig er for sarte til selv at trykke '8' for 8. sal]. Og at de på det nærmeste slås om at få lov til at bære min taske. Hver dag. Og at der bor en et-benet ara på disken i receptionen [de har sgu nok klippet det andet af, så den ikke også kaster sig ind i elevatorkampen].

'Poppedreng, the one-legged crusader'...

Ingen kommentarer: